lauantai 19. tammikuuta 2013

Joululahja minulle minulta

Sain joululahjaksi vähän rahaa, ja päätin sijoittaa ne kaavalehti Burdan vuosikertaan. Joten jokaisena vuoden 2013 kuukautena postilaatikkoon kolahtaa minun ihan oma Burda lehteni!

Lehden sisältöön olen tutustunut koulussa vuoden aikana ja olen kyllä pitänyt siitä. Yleensä olen löytänyt joka numerosta kivoja malleja ja toteuttamiskelpoisia ideoita, harvassa ovat ne lehdet joissa ei olisi ollut mitään mieleistä. Kovin montaa vaatetta en ole lehdestä toteuttanut, sillä koulussa kaavoitamme itse vaatteet, mutta kopioitavia malleja ja yksityiskohtia lehden sivuilta on kyllä löytynyt.

Koska iloitsen lehden saamisesta niin paljon, ajattelin hankkia sille myös arvoisensa paikan. Muut, äidiltä saadut ja irtonumerona ostetut, lehdet ovat pinossa kulmahyllyn uumenissa, vailla minkäänsortin järjestystä tai logiikkaa. Mutta tämä ihka oma lehteni tulee saamaan näkyvän paikan työpöydälläni uudessa, hienossa, tuunatussa lehtikotelossa.






Ei kommentteja: